Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RPG] Tiger Life

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jason

Jason


Aantal berichten : 40
Punten : 48

Profile
Age: 19 years afcourse
Profession: Dierentemmer
Lover: Please...

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptyzo feb 12, 2012 8:01 am

[RPG] Tiger Life Naamloosrv

Naam: Tiger Life
Soort: RPG
Onderwerp: Tijgers
Omschrijving: Duik in het leven van een tijger. Leef als hem/haar, maak vrienden en vijanden. word goe of kwaad alles kan
Link: http://tigerlife.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: zie boven


Ik hoop dat jullie het wat vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptyzo feb 12, 2012 8:03 am

Ik ben al lid, maar nooit echt actief geweest.. /eerste leedje hiero
Hmmzz, ik ga maar ff proberen actief te worden ^^
Trouwens, het lettertype op het logo is werkelijk prachtig <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 40
Punten : 48

Profile
Age: 19 years afcourse
Profession: Dierentemmer
Lover: Please...

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptyzo feb 12, 2012 9:02 am

oke mooiu hoop dat het een beetje actief word

en tnx <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptyzo feb 12, 2012 10:37 am

Hier een paar tips:

1. Áls je met hoofdletters schrijft, doe dan alles met hoofdletters. De gebieden zijn nu hoofdletterloos, net zoals wat off-topic-gedoetjes en dat is echt zonde, want dit klinkt misschien heel lullig, maar zoiets is voor mij al een reden om af te haken.

2. Ik zou Other, Tigers & Real you vervangen door Nederlandse woorden, en eventueel Tigers & Real you samenvoegen onder 1 kopje Voorstellen? Maar dat moet je zelf bepalen. Hoe dan ook; het leest een beetje gek om eerst Nederlands en dan opeens Engelse namen te zien, if you know what I mean.

3. Werk het een beetje af qua leestekens, spelling, en zo voort. Ook dit is voor mij een afknapper.

Verder vind ik het logo echt prachtig, misschien dat je de link wat groter erop kunt zetten, als dat nog mogelijk is? Nu is het onleesbaar. Ik weet niet of het je bedoeling was dat mensen het kunnen lezen, maar goed. Ook zou ik de lettergrootte van inloggen, zoek tijgers, blablabla, wat kleiner maken want dit vind ik net iets te groot.. iets zoals hier op Deluna lijkt me groot genoeg.

Nou ja, als je wilt kan ik je forum even aan een spellingscontrole onderwerpen maar dan moet je dat maar even zeggen, en dan doe ik het via PB, hier op Deluna. Omdat ik daar toch niet actief kan blijven. Maar als je dat liever niet hebt, dan doe ik het niet. (;

Over het algemeen vind ik het hele forum er heel erg amateuristisch uitzien, nodigt het mij niet uit door de spellingsfouten, de slordige informatie zonder hoofdletters en leestekens en die shit. Het enige positieve vind ik dus het logo eigenlijk.. als je mijn kritiek als bot opgevat hebt, sorry daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilona




Aantal berichten : 7
Punten : 7

Profile
Age: 17
Profession: Acrobaat
Lover: nobody likes me that way

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptydi feb 14, 2012 5:08 am

hmm De hoofdletters heb ik geregeld
de engelse woorden zijn er zo goed als uit
De leestekens ben ik nu aan het regelen

het laatste stukje vind ik eigenlijk nergens op slaan
dit is de eerste keer dat ik het doe, Ik doe mijn best en vraag om hulp

mijn vraag aan jou: heb je het zelf wel eens geprobeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptydi feb 14, 2012 5:11 am

Ik weet dat dit een stom excuus is maar ik had niet het beste humeur ooit. Ja, ik ben momenteel ook bezig met een forum en ja, ik weet hoe moeilijk dat is, maar dat amateuristische ging meer over de leestekens, hoofdletters etc. De lay-out vind ik echt geweldig, dat doe ik je niet na. Wat dat betreft valt dat amateuristische wel mee.
Nou ja, met hoofdletters ziet het er al een stuk beter uitzien.
Wel, sorry als ik lullig bezig was, ik bedoelde het niet op een afkrakende manier. (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilona




Aantal berichten : 7
Punten : 7

Profile
Age: 17
Profession: Acrobaat
Lover: nobody likes me that way

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptydi feb 14, 2012 5:19 am

oke nou als je vond dat ik kwaad reageerde wat was ik niet echt hoor vond het gewoon een beetje raar

ik wil je site wel zien als je hem af hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Emptydi feb 14, 2012 5:20 am

Mooi, want in ruzie heb ik geen zin. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Tiger Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Tiger Life   [RPG] Tiger Life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Tiger Life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Time-out :: Connection-
Ga naar: