Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 //HANDLEIDING//

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avelyn
Admin
Avelyn


Aantal berichten : 118
Punten : 143

Profile
Age: 18 years
Profession: Dierentemmer
Lover: Bring it on bitch ~

//HANDLEIDING// Empty
BerichtOnderwerp: //HANDLEIDING//   //HANDLEIDING// Emptyzo feb 05, 2012 1:43 am

Beste, misschien nieuwe, leden!
Allereerst; Welkom en hopelijk zorgen wij voor een tweede thuis!


Aangezien ik al veel de vraag heb gehad over wat nu de bedoeling van Deluna is zal ik het nu eens goed uitleggen met de bijkomende info die nodig is om te kunnen RPG'n. Alle stappen zijn nodig om goed te weten waar je aan begint en hoe alles in zijn werking gaat.

X Wat doe ik na mijn registratie? X



  • Stap 1:
Nadat je de regels en info heb gelezen is het misschien best eerst eens stil te staan over wat je personage als beroep zal beoefenen. Sommigen kiezen voor acrobatiek anderen dan weer voor goochelaar of dierentemmer. Elk mogelijk beroep dat zich in een circus kan vinden is goed!


  • Stap 2:

Een topic of 2 a 3 is nodig om te weten waar je precies staat. Bij elke post die je maakt gaan je punten omhoog en maak je ook kans om een rang hoger te komen. (-> Topic voor de rangen) Tijdens je RPG't en mogelijk nieuwe vrienden maakt kun je beginnen oefenen voor de Moon Challenges. Het is niet zo zoals in een spel dat je ziet wanneer je vorderingen maakt, je bepaald zelf wanneer je eigen personage klaar is om aan de wedstrijd deel te nemen (word onderaan het topic uitgelegd).


  • Stap 3
Nadat je een rang hoger bent gekomen of nu een volleerd iemand bent in een bepaald beroep kan je je gaan richtten naar de hogere dingen; Misschien twééde beroep of juist deel te nemen aan de activiteiten die enkel en alleen zijn weggelegd voor de volleerde mensen.


X De activiteiten in Deluna X

-The Moon Challenges:

Deze wedstrijd word iedere maan georganiseerd en heeft de functie om mensen aan een hogere rang te helpen. Iedere acrobaat zal een show moeten neerzetten terwijl de directeurs en volleerde toekijken. Wie dan de beste show heeft neergezet krijgt de eer voor een rang hoger te hebben.

-Dieren temmen:

Elke volleerde kan om de twee maanden mee doen aan het 'dieren temmen'. Dat houd dat in dat alle mensen die meedoen samen naar de Countryside gaan om daar nieuwe dieren te vangen die bruikbaar zouden kunnen zijn in het circus. Het volstaat niet om de capaciteiten te hebben, ook heb je de durf nodig om zulke dieren te trotseren.

-Andere kunnen ook nog voorgesteld worden door de leden zelf.


Moesten er nog vragen zijn dan willen wij daar graag op antwoorden!
M.V.G Het Team.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://deluna.actieforum.com
 
//HANDLEIDING//
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Entree :: Info-
Ga naar: