Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Rpg] Misae -the four elements-

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 4:24 am

[Rpg] Misae -the four elements- Thefour
Misae. Een land wat bestaat uit bijzondere mensen. Mensen met bijzondere krachten, een bijzondere gave. Ze besturen één van de oerkrachten van de aarde. Ze kunnen één van de vier elementen besturen die plaatsvonden bij het ontstaan van de aarde.
Er is vreselijke ruzie tussen de vier naties. De water nation wil de macht verkrijgen over de wereld. Om dit te verkrijgen, stoken ze de vier nations tegen elkaar op. Wanneer er oorlog uitbreekt, grijpt de Water nation zijn kans. Het probeerdt de macht te grijpen. Zal dit lukken? Of weten de andere vier naties weerstand te bieden?

[Rpg] Misae -the four elements- Nation11

lijstje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 40
Punten : 48

Profile
Age: 19 years afcourse
Profession: Dierentemmer
Lover: Please...

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 4:26 am

ja hier had je het idd al over ik ga me even registreren
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 4:27 am

Yeeaah, eerste lid ^^
Welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravelyn

Ravelyn


Aantal berichten : 36
Punten : 42

Profile
Age: 17
Profession: Andere
Lover: True love... That's a wonderful fairytale, isn't it?

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 6:09 am

Lijkt het niet heel erg op Avatar? Niet dat ik het geen leuk onderwerp vond ofzo... Dat moet je niet denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 6:19 am

Ja, het is ook gebasseerd op avatar ^^ In feite, ís het gewoon avatar. Afgezien van dat de verhaallijn afwijkt en dat het met echte mensen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravelyn

Ravelyn


Aantal berichten : 36
Punten : 42

Profile
Age: 17
Profession: Andere
Lover: True love... That's a wonderful fairytale, isn't it?

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 6:20 am

Aha! Ik ga es even kijken... Ik weet niet of ik wel aanmeld... Ik wil wel maar ik zit al op zo veel fora...
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 6:22 am

Ik begrijp het, neem je tijd en kijk maar rond ^^ Ik verplicht je niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravelyn

Ravelyn


Aantal berichten : 36
Punten : 42

Profile
Age: 17
Profession: Andere
Lover: True love... That's a wonderful fairytale, isn't it?

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 6:29 am

Ten eerste: Die lay-out is echt super mooi! Waar vind je van die plaatjes?!

Tips en gezeik: Je hebt ook mensjes buiten de nations, waar moeten die RPG'en? Een niemandsland zou misschien iets zijn? En misschien een plek waar de nations bij elkaar kwamen voor de oorlog? Dat heeft ook wel iets... Zie maar wat je doet.
Het is ook niet helemaal duidelijk -vind ik- wat de titels 'Loner' en 'Mythical creature' precies in houd en of je in een clan kan zitten als je in een nation zit, wat clans zijn word ook niet duidelijk aangegeven. Die info zou ik nog even bij informatie zetten.

Ik snap niet waarom er zo veel meer gezeik is als pluspunten want voor de rest is het een super forum. *slijm slijm* XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyzo feb 12, 2012 7:46 am

Ten eerste, dankje wel 8) Het is eigenlijk de eerste keer dat ik zelf de lay-out heb gedaan, dus daar ben ik wel trots op ^^

Ten tweede, ja, hier dacht ik ook al aan. Ik zal er aan werken. En die gebieden.. zou je die ideeën even naar me willen pb'en? Dat lijkt me namelijk wel wat ^^ Je hebt goede ideeën!

Ik heb liever dat je meer zeikpunten geeft dan pluspunten hoor xD Dan heb ik iets te doen en kan ik wat verbeteren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravelyn

Ravelyn


Aantal berichten : 36
Punten : 42

Profile
Age: 17
Profession: Andere
Lover: True love... That's a wonderful fairytale, isn't it?

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyma feb 13, 2012 6:50 am

Ik heb me dus aangemeld als Rivka, maar als ik wil in loggen zegt 'ie dat er iets fout is aan de gegevens die ik heb in gevult? Terwijl ik toch zeker weet wat mijn gegevens zijn. Verklaring?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptyma feb 13, 2012 7:12 pm

- Lay-out is awesome, maar ik denk niet dat ik me ga registreren. Aangezien ik het dan bijzonder lullig vind voor Joke & Megan als ik daar wel weer reageer en hier niet, en ik vrees dat ik toch inactief ga worden.
- Verder vind ik Nederlands bij de off-topic gebieden persoonlijk prettiger, omdat ik het dan net wat handiger uit elkaar kan halen. Voor de gebieden is Engels prima, maar met off-topic-gedeeltes vind ik het een beetje onhandig. Iemand van 12 heeft nog maar 2 jaar Engels of zo gehad op de basisschool, nou, daar leer je veel van... voor zo'n persoon is het ook ontzettend verwarrend. Naar mijn mening kom je er dus gewoon sneller uit als het Nederlands is.
Nou hoeft ook niet álles Nederlands. Character en Nations, dat snapt iedereen wel. Maar al die shit daarboven zou ik persoonlijk toch Nederlands zetten.
- Pirate's Cove vind ik ook een rare naam? Vooral als het een accountmarkt is. Dan zou ik daar gewoon 'Accountmarkt' neerzetten. Helder, duidelijk, weet iedereen gelijk wat het is.
- Die AdvertentieBox, KletsBox, dat is wel origineel. (: De meeste forums hebben daar gewoon 'kletstopic' staan of zo.
- En die gebieden, ik zal wel even gaan denken als ik op school zit, of me wat te binnenschiet.
- En HOOFDLETTERS. Zonder hoofdletters ziet het er zo onverzorgd uit, vind ik. T_T En het ene is wel met hoofdletters, het andere niet. Ook dat is nogal... weird.
- Nog een pluspuntje; vind de regels heel duidelijk. Ook voor net beginnende RPG'ers, is het toch begrijpelijk (omdat die de termen powerplay, godmooden, enzovoort misschien niet duidelijk zijn en jij het gewoon uitlegt en niet alleen maar die termen neerzet.) Ook handig dat je even vermeld dat de naam van je account de naam van je character is, daar ging ik op mijn eerste RPG nog de fout in. :')

Dit komt best wel afkrakerig over maar goed, ik ben niet zo sociaal in de ochtend. D: En nu betwijfel ik of ik wel weg ga blijven want ik vind de lay-out gewoon zo awesome. Die weegt echt op tegen al die nadelen, want ik heb geen 'OMG-ZO-LELIJK-IK-MOET-HIER-WEG'-neigingen.
Dus ik zou zeggen, doe d'r wat mee. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptydi feb 14, 2012 5:48 am

-Thanks <'3
-Ik hou het zelf liever Nederlands, aangezien ik 13 ben en ook maar 2 jaar [eigenlijk 1,5 jaar] Engels heb gehad, en het helemaal begrijp enzow. Als je het echt heel erg verwarrend vind, kan je er natuurlijk daar altijd een topic voor openen, dan weet ik meteen wat andere mensen er van vinden.
-Yeah.. ik denk dat ik die ben vergeten te veranderen ö Ik zal het meteen doen!
-Nogmaals: Thanks <'3
-Okay
-HOOFDLETTERS, ik wist al dat ik iets vergeten was ö Holey, het is toch best wel moeilijk om een eigen Rpg te maken zonder hulp van de geweldig Megan!
-Voor de 3e keer: Thanks <'3

Ik zal kijken wat ik hier mee ga doen, maar ik ben enorm dankbaar voor alle tips enzo!

@Ravelyn; Yeah, I know! Ik heb geen idee waar dit aanligt! Bij sommige accounts kon je hem gewoon activeren met de code, en bij andere niet. Heel raar, maar ik probeer er wat aan te doen. Iniedergeval: Ik heb je account even handmatig geactiveerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptydi feb 14, 2012 6:13 am

Hehe, wel, dat Engels is persoonlijk of course. (': Is niet zo'n ramp als je het Engels laat, hoor. Al blijf ik bij mijn punt dat het forum er dan duidelijker op wordt, maar dit is gewoon even wennen, denk ik. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Empathy
Admin
Empathy


Aantal berichten : 110
Punten : 130

Profile
Age: 20 summers
Profession: Acrobaat
Lover: Nanana.

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptydi feb 14, 2012 6:26 am

Feather schreef:

-HOOFDLETTERS, ik wist al dat ik iets vergeten was ö Holey, het is toch best wel moeilijk om een eigen Rpg te maken zonder hulp van de geweldig Megan!


STFU. You did a fucking amazing job, you don't need my and never did :]
Mijn mening over Misae? Ik vind het onderwerp origineel (maar da's omdat ik geen andere anime/fantasy/idkwelkecategorieikdezemoetproppen RPGs ken, eigenlijk ;)), ik vind de layout awesome, de gebieden zijn origineel, het is er gezellig ook al zijn er nog maar weinig leden (waarvan ik snel eis dat ze zich gaan vermenigvuldigen >:]) en ohmai, Romy, je hebt het echt geweldig gedaan <3
Misschien een paar puntjes die Merle zei, die mij nog niet op waren gevallen, zoals het verschillende gebruik van hoofdletters&kleine letters.
Maar hij's perfectomundo, en ik hoop dat Misae actief blijft :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravelyn

Ravelyn


Aantal berichten : 36
Punten : 42

Profile
Age: 17
Profession: Andere
Lover: True love... That's a wonderful fairytale, isn't it?

[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Emptydi feb 14, 2012 10:24 am

En daar heb je alle crecits, die helemaal hebt verdiend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Rpg] Misae -the four elements- Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Rpg] Misae -the four elements-   [Rpg] Misae -the four elements- Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Rpg] Misae -the four elements-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Time-out :: Connection-
Ga naar: