Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 > Ayoweth Vendetta, aka Aye <

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ayoweth

Ayoweth


Aantal berichten : 56
Punten : 62

Profile
Age: Just turned 18
Profession:
Lover: Out of reach ;P

> Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Empty
BerichtOnderwerp: > Ayoweth Vendetta, aka Aye <   > Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Emptyma feb 06, 2012 8:54 am

[center]
Naam: Ayoweth Vendetta
Roepnaam: Aye
Geslacht: meisje, uhu.
Leeftijd: Ze is net achttien
Geaardheid: Ik val op meisjes.. HAHA je trapte erin!! Ik val op jongens ^.^
Passie: Ik heb altijd goed geturnd, maar mijn echte passie licht bij de dieren.. Ik moet er alleen nog maar komen ;]

Karakter: Aye is een mooi meisje, die zich er naar gedraagt. Ze weet het en gebruikt haar lieve uiterlijk, en ze past eigenlijk wel bij elk soort groepje als ze dat zou willen. Trekt ze een capuchon aan of een mooie jurk, het ligt aan haar inzet. Ze helpt wel graag, maar ze is niet het stille en live meisje van de buurt.

Verleden: Ik wil het er niet over hebben, als je dat niet heel erg vind. Vind je het wel erg? Dan heb je pech ;P

Heden: Aye heeft haar plekje nog niet echt gevonden hier, maar als je haar wilt leren kennen.. Misschien vind je ze wel aardig, maar niet geschoten is altijd mis. En als je geluk hebt, wrik je misschien wel wat complimenten uit haar ;]

Relaties: Ze zijn er allemaal nog, mijn moeder en mijn vader. Ook mijn kleine zusje en mijn grote zus, maar geen van hun is de moeite waard.

Haarkleur: Zo zwart als de nacht.
Haarsoort: Best krullend en lang
Oogkleur: Heel licht en helder blauw
Huidskleur: Heel licht wit
Uiterlijke kenmerken: Ze is een lang en slank meisje, met een uitzonderlijk mooi gezicht. Dat compenseert wel met haar innerlijk ^.^

Extra: Aye is niet het lieve type meisje, maar echt een trutje is ze nou ook weer niet. Ze weet haar mannetje flink te staan, maar eenmaal haar respect gewonnen blijf je daar staan. Zonder respect, niet aardig. En verwacht absoluut geen medelijden, want die krijg je echt niet van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

> Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Empty
BerichtOnderwerp: Re: > Ayoweth Vendetta, aka Aye <   > Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Emptyma feb 06, 2012 8:56 am

SCARLETT. <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayoweth

Ayoweth


Aantal berichten : 56
Punten : 62

Profile
Age: Just turned 18
Profession:
Lover: Out of reach ;P

> Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Empty
BerichtOnderwerp: Re: > Ayoweth Vendetta, aka Aye <   > Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Emptyma feb 06, 2012 8:57 am

MERLEE <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





> Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Empty
BerichtOnderwerp: Re: > Ayoweth Vendetta, aka Aye <   > Ayoweth Vendetta, aka Aye  < Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
> Ayoweth Vendetta, aka Aye <
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Ladies and Gentlemen :: Characters-
Ga naar: