Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Empathy
Admin
Empathy


Aantal berichten : 110
Punten : 130

Profile
Age: 20 summers
Profession: Acrobaat
Lover: Nanana.

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:02 am

.. Oftewel, lucht hier je hart over allerlei dingen die je dwars zitten ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:05 am

You know it already.
Terug naar boven Ga naar beneden
Empathy
Admin
Empathy


Aantal berichten : 110
Punten : 130

Profile
Age: 20 summers
Profession: Acrobaat
Lover: Nanana.

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:08 am

Yup, en ik vind het godsammeklere voor je ;l
Die troela kon dat ook wel even anders tegen je zeggen ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:09 am

Sowieso, dat mens kon mijn naam er ook gewoon NIET bij zetten en gelijk bekendmaken dat het Elenia was, ipv. van me zo te naaien. >.< Maar ze krijgt een heeel, heeeel, heeeeel kwade Merle te zien straks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Empathy
Admin
Empathy


Aantal berichten : 110
Punten : 130

Profile
Age: 20 summers
Profession: Acrobaat
Lover: Nanana.

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:11 am

.. May I sit first row?
Maar echt, kende je der dan en vond ze je niet aardig ofzo dat ze dit heeft gedaan?
/offtopic, maar nou en
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:25 am

Nou, in eerste instantie konden we heel goed met elkaar opschieten. Maar nu niet echt meer. En ik vrees dat een andere er ook af gesmeten word;

Merle . zegt (16:31)
En ik ga denk ik kappen met Cats Paradiso. :'x
Grote kans.
Inspiratie kwijt voor katten, voor dieren in het algemeen, en ben ongelooflijk piss'd op Nena, (lees mijn reactie bij Kat van de Maand).
Bovendien wordt het inactief en heb ik nu niet echt zin meer om het actief te gaan maken.
maureen brom zegt (17:10)
NEEE NIETT STOPPPEEENNN
Merle . zegt (17:11)
Doe ik lekker wel.
maureen brom zegt (17:11)
NEEEE

NEEE
Merle . zegt (17:11)
Heb een awesome rpg gevonden over een circus
maureen brom zegt (17:11)
NEEE

NEEE

NEEE


Merle . zegt (17:11)
én geen zin om het forum van iemand als Néna actief te maken.
Serieus, ik zie de humor er niet van in.
Zo maak je de sfeer er ook niet beter op, sorry, but it's the truth.
Dus schrap Lucifer gelijk maar uit die groep.
maureen brom zegt (17:11)
NOEs
Ik vond het trouwens neit zo erg
maureen brom zegt (17:12)
Maar goed wie ben ik xD
Merle . zegt (17:12)
NEE, OMDAT JIJ GODVERDOMME WÉL KAT VAN DE MAAND WAS.
maureen brom zegt (17:12)
Whahaha
Merle . zegt (17:12)
MAAR HET IS GEWOON FXCKING FXCKING FXCKING NAAIEND OM HET ZO NEER TE ZETTEN HE.
maureen brom zegt (17:12)
Nee niet daarom xD
Ach ja.
Het is jou mening x
xD

Merle . zegt (17:14)
Right. Nou ja, je ziet me daar niet meer terug.
maureen brom zegt (17:14)
POEP
WEL op MSN hoop ik? :A:
maureen brom zegt (17:15)
Ik heb je trouwens geschrapt
Merle . zegt (17:15)
Ze is gewoon een verschrikkelijk slechte admin, als administrator hoor je enigszins volwassen te zijn als je je forum een succes wilt maken. Nou, als Néna dat niet kan zijn, hoop ik dat haar forum over een maand dood is. Gewoon dood. -.-
Merle . zegt (17:16)
Sowieso, als je op déze manier een forum beheert, dan gaat dat ook gebeuren. Het wordt nu al inactief.
maureen brom zegt (17:16)
OMG NEE WHAAA
NEE
Het mag over een maand niet dood zijn
Merle . zegt (17:16)
Ik vrees dat dat gaat gebeuren.
maureen brom zegt (17:16)
Ik vind het zelf ook niet al te leuk dat ze die code gebruikte
maureen brom zegt (17:17)
Maar goed. Dat is voor mij geen extra reden om te stoppen. Aangezien ik zelf ook totaal inspiloos ben
Maar goed ik ga proberen om weer te posten
Merle . zegt (17:17)
Aangezien ik nu op Deluna zit, wat ik veel boeiender vind, hoef ik er niet meer op.
Had al genoeg van dieren rpg's.
Maar als admin hoor je respect te tonen voor je leden, anders kan je beter geen eigen forum hebben.
maureen brom zegt (17:17)
xD
Merle . zegt (17:18)
Dus als zij geen respect toont voor mij, wel, waarom zou ík dan nog respect tonen voor haar?
Hoe 'grappig' ze het ook bedoelde.


Die vond het blijkbaar heel grappig, >.< yay, nog meer ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Empathy
Admin
Empathy


Aantal berichten : 110
Punten : 130

Profile
Age: 20 summers
Profession: Acrobaat
Lover: Nanana.

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:42 am

Hmmz, die Maureen reageert ook niet echt meedenkent met jou ofzo >_<"
Ik wil ze nu niet beoordelen, maar volgens mij is het een beetje een Clan?
Anyways, ik kan er niks over zeggen en vind het vreselijk dat je op deze manier ruzie moet krijgen met die mensen.. /huggie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 5:52 am

Ik zit er niet echt mee, ken ze amper. Alleen kut omdat het forum best wel potentie had, het ziet er heel mooi uit, het was de eerste maand ongelooflijk actief en gezellig, en dan moet het zo eindigen. Dát is kut. Maar echt erg heb ik me niet aan die mensen daar gehecht. D: Tja, alleen zonde van dat forum.
(Niet echt een clan. Ze zijn gewoon vrienden met elkaar en dat al veel langer dan ik ze ken. Tja, dan snap ik het wel, dat ze zo reageert. Al zou ze wel wat medelevender kunnen zijn idd. ><) Ligt btw grotendeels aan het feit dat zij Elenia is & dus kat van de maand, en het daarom helemaal niet erg vindt. Zoiets denk ik. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 7:33 am

GODVERDOMME. In één woord: School. Ik typ nu echt onwijs boos. Serieus. Die klote kinderen daar! Vandaag ziek gemeld, want ik kon dr ff niet meer tegen. Die koters zijn echt vreselijk >_< Altijd zeiken op andere, zelfs als je aardig tegen ze doet! Ik kan ze wel killen. Ik kan mezelf wel killen. Het zijn echt van die vreselijke kakkers die je niet kan vertrouwen. Ugh.. ik wou dat ik met alle Rpg mensen op één school zat. Dan zou ik met plezier naar school gaan. Iniedergeval, morgen ga ik weer. Anders vermoord m'n moeder me >_<
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 7:36 am

Troost je, ik ben vanaf groep 6 t/m de derde verschrikkelijk gepest. Steeds van die 'vriendinnen' die dan weer dikke BFF"s waren met elkaar en je dus echt een vijfde wiel aan de wagen bent. Dit is gewoon het eerste schooljaar dat ik een groepje vriendinnen heb.
Nou ja, weet niet hoe het bij jou zit. Heb je dan wel echte vriendinnen of niet? o.O Gepest worden is echt ***klote.
Terug naar boven Ga naar beneden
Empathy
Admin
Empathy


Aantal berichten : 110
Punten : 130

Profile
Age: 20 summers
Profession: Acrobaat
Lover: Nanana.

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 7:39 am

Nooh, Romy ö
Ik wist niet dat het zo zwaar op je drukte, dat je er zo'n last van had xO
Je hebt mn nummer.. je kunt me altijd bellen, dat weet je heh :] Beschikbaar vanaf nu tot ongeveer 10 uur 's avonds
Ik hoop echt dat die kleuters uit je buurt opflikkeren en dat het ook voor jóu weer leuk word..

En Merle, jemug, da's ook echt niet fijn ö
Maar nu heb je niet echt last meer van ze, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 98
Punten : 110

Profile
Age: 17 years
Profession: Andere
Lover: Even the best guy in the world.. no.. I will love him!

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 7:40 am

@Merle; Ik begrijp je helemaal. Ik word al gepest vanaf de kleuterschool >_< Ik ben namelijk niet echt 'slank'. En dat vonden die kinderen een leuke manier om me mee te pesten. En ja.. ik heb wel twee echte vriendinnen, maar dat is ook pas zo hecht vanaf groep 7. Ennuh.. ik zit pas in de eerste en dat is niet bepaald lang. In dit schooljaar heb ik in de klas twee meisjes die ik wel like, maarjah, dat was het ook wel. Dus ga ik maar noodgedwongen met wat jongens om. Niet dat het niet gezellig is, maar toch.. Met je je vriendinnen kan je intiemere dingen bespreken.

@Megz; I know, maar momenteel heb ik niet echt zin om te praten. Ik heb gewoon zo'n knoop in maag.. ik kan ff niet praten. voel me te kut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptyma feb 06, 2012 7:44 am

Neuh, alleen dat een paar uit de 2e & 3e klas me soms naroepen. Maar ja, dat doet me niet echt iets. Heb nu gewoon goede vriendinnen die me er bij hebben gelaten, dat geeft me echt heel veel zelfvertrouwen, en kan niet zeggen hoe dankbaar ik daarmee ben. Niet dat ik al met ze afspreek of zo maar dit is al een enorme stap voor mijn doen. >.<" Ben gewoon liever zo'n mens dat alleen is.

@Feather: Dat is echt zwaar kut. Sterkte d'rmee, ik weet hoe dat voelt.. :'x
Mijn neefje werd in groep 8 bedreigd door een stel andere groep 8'ers & wat brugklassers van de school waar hij nu op zit. Nu word hij nog steeds gepest, en hij mag niet naar een andere school. (Hij is nu ook brugklasser dus.) Maar het komt wel goed, zelfs al moet je nog 5 jaar hiermee zitten, je overleeft het wel... alleen het slaat een enorm gat in je zelfvertrouwen (bij mij dan..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Illias

Illias


Aantal berichten : 12
Punten : 14

Profile
Age: 18
Profession:
Lover: Oxygen is more important than love. Duh

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptydi feb 07, 2012 10:43 am

Pesters zijn vaak onzeker en gaan anderen afkraken om zich beter te voelen. Echt onwijs naar dat jullie zo gepest worden, er zou een keer serieus wat aan gedaan moeten. Al is het iemand op school waar je mee kan praten die verder niets te maken heeft met de rest. Aan buitenstaanders schijn je makkelijker je verhaal te kunnen vertellen. Als ze dan ook nog eens zorgen dat zo iemand elke dag aanwezig is dan is dat al een vooruitgang.

I feel terrible. A relationship of two months and I have to ruin it.
Sowieso zijn relaties niet bepaald alles voor mij, maar ik dacht toch echt dat ik er overheen was en een nieuw begin kon maken. Nou niet dus. Heb hem ondertussen in een paniekaanval geslagen, vanmiddag uitgescholden en net behoorlijk gekwetst.
Just hate it.

En nu een poging tot slapen zonder nachtmerries --
Terug naar boven Ga naar beneden
Riss

Riss


Aantal berichten : 151
Punten : 157

Profile
Age: 19,5
Profession:
Lover: x

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptydi feb 07, 2012 6:15 pm

Dat had je al verteld. Sterkte ermee. <3

Ben ook enorm blij dat ik er vanaf ben, en ondertussen al in 4 HAVO zit. Nog het examen en ik kan een nieuw begin maken. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravelyn

Ravelyn


Aantal berichten : 36
Punten : 42

Profile
Age: 17
Profession: Andere
Lover: True love... That's a wonderful fairytale, isn't it?

Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Emptywo feb 15, 2012 1:15 am

Weet je wat ik doe als ik even niet meer tegen het pesten kan? Ik lach ze uit vol in hun face! En het klinkt misschien raar maar het helpt! Je gaat je d'r echt beter van voelen en de pester is voor max. een dag of twee op zijn nummer gezet. Daarna begint het gezeik wel weer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic   Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Ik-Voel-Me-Kut-En-Ik-Wil-Het-Eruit-Gooien Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The-Happy-Meeeh-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Time-out :: Chat Corner-
Ga naar: